Frontpage2025-03-10T08:25:26+00:00

“Vitalogie Escapegame”

De escapegame ‘De Vitaloog’ biedt een unieke spelervaring, ontworpen in samenwerking met Eigenaar Onbekend. Het spel introduceert je in de wereld van Vitalogie, waarbij jij en je team uitgedaagd worden om samen te werken en puzzels op te lossen om de koffer te ontsnappen.

De escapegame ‘De Vitaloog’ biedt een unieke spelervaring, ontworpen in samenwerking met Eigenaar Onbekend. Het spel introduceert je in de wereld van Vitalogie, waarbij jij en je team uitgedaagd worden om samen te werken en puzzels op te lossen om de koffer te ontsnappen.

  • Vitalogie! (Signed Copy)

    25,23 (excl. btw)
    Op weg naar een energieke organisatie. Fitte, vitale medewerkers die bevlogen hun werk doen. Het is een ambitie van veel bedrijven, zeker nu duurzame inzetbaarheid zo'n belangrijk onderwerp is. Maar hoe bereik je dat? Hoe creëer je energie binnen je team en hoe laat je die stromen? En vooral ook: hoe zorg je ervoor dat mensen zelf de regie nemen? Klaas Koster, de eerste vitaloog van Nederland, geeft in dit boek de antwoorden. Met een doordachte methode, actuele psychologische inzichten en inspirerende voorbeelden laat hij zien hoe je binnen je organisatie duurzame gedragsverandering bereikt. Door het lezen van dit boek zul je inzicht krijgen in de verschillende energiebronnen van de vitaliteitsschijf; zin krijgen om stappen te zetten op weg naar een energieker leven; zelf bevlogener zijn en meer werkgeluk ervaren; je team kunnen inspireren, zodat het intrinsiek gemotiveerd raakt om ook zelf met vitaliteit aan de slag te gaan. Het resultaat: een hogere productiviteit, een gezondere leefstijl, een positievere mindset, een betere samenwerking met collega's en een zinvoller leven.   Productspecificaties Taal: Nederlands Bindwijze: Hardcover Druk: 1e Verschijningsdatum: maart 2020 Aantal pagina’s: 192 pagina’s Illustraties: Ja EAN: 9789024428267
  • Setje vragenkaartjes. De kaartjes hebben vijf verschillende kleuren, met elk een bepaald thema: Vitalogisch:  ‘Dialoog op gang brengen over vitaliteit’ (groene kaartjes) Fysiologisch:  ‘Opwekkende vragen over leefstijl’ (gele kaartjes) Psychologisch:  ‘Toekomstgerichte vragen over wat je zou willen’ (roze kaartjes) Ecologisch:  ‘Onalledaagse vragen om je collega beter te leren kennen’ (blauwe kaartjes) Filosofisch: ‘Vragen over talenten, drijfveren en zingeving’ (paarse kaartjes)
  • Setje vragenkaartjes, inclusief etiketten. De etiketten en vragenkaartjes kunnen in weckpotten gedaan worden, zoals op de foto te zien. (Weckpotten dienen wel nog zelf aangeschaft te worden) De kaartjes hebben vijf verschillende kleuren, met elk een bepaald thema: Vitalogisch:  ‘Dialoog op gang brengen over vitaliteit’ (groene kaartjes) Fysiologisch:  ‘Opwekkende vragen over leefstijl’ (gele kaartjes) Psychologisch:  ‘Toekomstgerichte vragen over wat je zou willen’ (roze kaartjes) Ecologisch:  ‘Onalledaagse vragen om je collega beter te leren kennen’ (blauwe kaartjes) Filosofisch: ‘Vragen over talenten, drijfveren en zingeving’ (paarse kaartjes)
  • Drijfveren analyse

    55,00 (excl. btw)
    De marge op de disc rapportages is dan dus gewoon voor de Vitaloog, dus hij/zij houdt bijv. 10,- per rapportage over bij de algemene versie.
  • Waar bestaat het NVW communicatiepakket o.a. uit? VOOR BIJ DE ENTREE – items: - High Five energyhand voor CEO - NVW Beachflags voor de ingang VOOR OP TAFEL – items: - We(c)kpotten - Etiketten en kaartensets voor in de weckpotten VOOR DOOR HET GEBOUW -items: - Posters - Wist u datjes DIVERSEN: –‘guerilla’ items - NVW Stickers traptrede -NVW Afzettape -NVW Plakband MAAK VAN VITALITEIT EEN PRIORITEIT – items: -De dagchallenge -Iedere dag een ‘dagstart’ Meer info: www.nationalevitaliteitsweek.nl/communicatiepakket/
  • Vitalogie!

    25,23 (excl. btw)
    €27,50 (incl.btw) Op weg naar een energieke organisatie. Fitte, vitale medewerkers die bevlogen hun werk doen. Het is een ambitie van veel bedrijven, zeker nu duurzame inzetbaarheid zo'n belangrijk onderwerp is. Maar hoe bereik je dat? Hoe creëer je energie binnen je team en hoe laat je die stromen? En vooral ook: hoe zorg je ervoor dat mensen zelf de regie nemen?  
Ga naar de bovenkant